Borjádi Györgyi, Juhász Péter:
Marketing-pir(l)ula recept nélkül

0
822

Bolti
ár: 2912 Ft
Kedvezményes Internetes ár: 2621 Ft

Kiadó: Galenus Lap- és Könyvkiadó Kft.
Oldalak:  
Formátum: 166×236 mm
Kiadás éve: 2003
ISBN: 963-86336-0-3

 

2003. októberében jelenik meg a Galenus Kiadó gondozásában Marketing pirlula recept nélkül című kiadványunk, amely újdonságnak számít a könyvpiacon.
Azok számára íródott, akik szeretnék jobban megérteni a marketing- és reklámtevékenységet a vény nélküli gyógyszerek piacán, s ezáltal hatékonyabban végezni saját munkájukat ezen a területen.
A szerzőpáros hosszú évek óta csúcsvezetőként, ill. marketingszakemberként tevékenykedik az OTC-piacon, s így nem kívülállóként, hanem közvetlen közelről, sőt saját tapasztalatai, nemzetközi és szakirodalmi ismeretei alapján képes feltárni a piac ezen szegmensét.

Megrendelő lap