Megjelent az első hazai gasztromagazin liveprint címlappal
A megszokott, klasszikus értékeket öltözteti 21. századi köntösbe a piacvezető receptmagazin. A Nők Lapja Konyha március 5-én megjelent számában életre kel a címlap: az egyszerűen letölthető és kezelhető Liveprint alkalmazás segítségével megelevenedő videó lépésről lépésre vezet végig kedvenc salátánk elkészítésén.
A magyar gasztromagazinok között egyedülálló digitális eszközzel újít a Nők Lapja Konyha. A közel 50 000 eladott példányszámmal rendelkező, havonta megjelenő magazin a hűséges olvasók által megszokott minőségi tartalmat megőrizve törekszik a folytonos megújulásra. Márciusi lapszámuk címlapját ezért az elmúlt évek innovációjával, az ingyenesen elérhető Liveprint alkalmazással keltik életre.
„A Nők Lapja Konyha számára fontos, hogy minden gasztronómia iránt érdeklő olvasójának segítséget, kreatív ötleteket és izgalmas újdonságokat tudjon kínálni: szezonális ételeink között kezdő és gyakorlott háziasszonyok is találnak az ízlésüknek megfelelő receptet. Nem csak a tartalmat, a formát tekintve is naprakésznek kell lennünk: nyomtatott lapként sem hagyhatjuk figyelmen kívül a digitális világ térhódítását. Életre kelő címlapunkkal az online térben otthonosan mozgó olvasóinknak szeretnénk releváns megoldást nyújtani – mondta Kajári Zsófia, a magazin felelős szerkesztője.
„Megelevenedő cézársaláta receptünk csak az első a digitális megoldásaink sorából. Terveink szerint a jövőben több recept elkészítését is követhetjük videós formában, a különleges tartalom pedig az olvasók mellett a hirdetőknek is újdonságot kínál: a magazint, Liveprint alkalmazást és a Nosalty csapat készítette videót is magában foglaló szponzoráció egyedülállóan komplex megjelenési lehetőséget biztosít” – tette hozzá Glück Andrea, a Nők Lapja Konyha brandmenedzsere.
Az applikáció android operációs rendszerekből érhető el, az Apple store-ral a tárgyalások folyamatban vannak. A Liveprint címlap életre keltéséhez segítséget nyújtó oktatóvideót itt tekintheti meg: